İTÜ ARI Teknokent, Girişimcilere 25 Milyon Dolar Yatırım Yapacak
İTÜ ARI Teknokent, girişimcilik ekosistemine önemli bir katkı sağlamaya hazırlanıyor. Genel Müdür Prof. Dr. Attila Dikbaş'ın açıklamalarına göre, 25 milyon dolarlık Girişim Sermayesi Yatırım Fonu ile önümüzdeki 5 yıl içinde 50 farklı girişime yatırım yapılacak. Gündem Teknoloji programında konuşan Dikbaş, "2026 yılı itibarıyla odaklandığımız alanlar arasında yaşam birimleri, sağlık teknolojileri, gıda ve tarım teknolojileri ön plana çıkıyor. Küresel düzeyde gıda güvenliği ve iyi yaşam konuları üzerine yoğunlaşmak istiyoruz. Hedefimiz, dünyayı daha yaşanabilir hale getirmek" şeklinde ifadelerde bulundu. Dikbaş, ayrıca, İTÜ ARI Teknokent’teki girişimlerin ciro ve ihracat hedeflerinin planlı bir şekilde ilerlediğini belirtti. "Her ülkede belirli sorunlar olduğunu düşündüğümüzde, sert ekosistemlerin…